31 oktober is het Halloween. Eerst tekenen we present in het Torenhof met pompoensoep. Daarna zijn jullie welkom om 12u30 in T'hus voor een tasje pompoensoep. (inschrijven bij Timby in T'hus)
In de namiddag zijn jullie allemaal welkom voor een supergezellige quiz. (inschrijven bij één van de vrijwilligers) Gratis.
Op maandag 13 oktober versieren we T'hus in de voormiddag. Wie wil er ons helpen. We beginnen om 10u. We zijn nog op zoek naar pompoenen en versiering.